Peuteropvang

Informatie over de peuteropvang

Peuteropvang

Stichting kinderopvang KiWi verzorgt opvang voor kinderen vanaf tien weken tot en met twaalf jaar. De kinderdagopvang is ingericht voor kinderen tot vier jaar en de buitenschoolse opvang voor kinderen in de basisschoolleeftijd.

Heeft u ook nog kinderen in de leeftijd van 2 tot 4 jaar? KiWi biedt ook peuteropvang. De peuteropvang is in de school gehuisvest. Kinderen in de leeftijd van 2 tot 4 jaar kunnen er lekker spelen en al heel wat leren voordat ze naar de basisschool gaan. Ze ontmoeten er leeftijdsgenootjes en er is extra aandacht voor de ontwikkelingsniveaus, met name het taalniveau van de kinderen. Dankzij de peuteropvang gaat de overgang naar de basisschool bijna ongemerkt en hebben de kinderen een goede basis voor taal, bewegen en samen spelen.

Voor meer informatie kunt u telefonisch contact opnemen met Kiwi: 0597-431844 en/of kijken op de website www.kinderopvangwinschoten.nl Indien u gebruik wilt maken van hun dienstverlening kunt u uw kind(eren) rechtstreeks aanmelden via de site. Inschrijfformulieren BSO of Kinderopvang en mutatieformulieren vindt u ook op deze website.

Samenwerking kinderopvang/peuterspeelzaal Basisschool Willem Lodewijck werkt nauw samen met Kinderopvang Stichting kinderopvang KiWi en peuterspeelzaal Dikkertje Dap. Dat vertaalt zich in een warme overdracht van kinderen, zodat kinderen een goede start kunnen maken als zij voor het eerst naar school gaan.

Professionele pedagogisch medewerkers met een kindgerichte MBO- of HBO-opleiding verzorgen, spelen en ontwikkelen in een sfeervolle omgeving met uw kind.

Hoofdkantoor:
Stichting Kinderopvang KiWi